Wsparcie szkoleniowe dla biorezonansu NLS
Nasze szkolenia prowadzimy przez Skype i TeamViewer. Bez TeamViewera trener nie może pokazać klientowi funkcji programu jednocześnie i na bieżąco odpowiadać na pytania. TeamViewer to program chroniony hasłem, który umożliwia dostęp trenerowi tylko za Twoją zgodą. Możesz w każdej chwili zakończyć sesję. Nie ma żadnych obaw dotyczących prywatności, gdy obie strony są obecne podczas szkolenia.
Jeśli TeamViewer nie jest zainstalowany na Twoim komputerze, jedyną opcją są materiały wideo wysyłane przez trenera e-mailem lub dołączone do pakietu dostarczanego z urządzeniem.
Koszty szkolenia należy ustalić bezpośrednio z trenerem. Pamiętaj, że to klient jest odpowiedzialny za umówienie się na termin i punktualne dołączenie do sesji. Nasi trenerzy są zawsze gotowi pomóc, ale muszą efektywnie zarządzać czasem. Dlatego ważne jest, abyś sam się z nami skontaktował i nie czekał na inicjatywę z naszej strony.
Wsparcie techniczne dla biorezonansu NLS
Nasze wsparcie techniczne jest dostępne tak szybko, jak to możliwe, ale wymaga również użycia TeamViewera. Dzięki temu możemy zapewnić najszybszą i najskuteczniejszą pomoc.
Instalacja oprogramowania jest wspierana przez nasz zespół podczas pierwszych prób, ale klient powinien nauczyć się tego procesu na przyszłość. Dostarczamy instrukcje krok po kroku oraz filmy instruktażowe, które ułatwią samodzielną instalację, odinstalowanie lub aktualizację. Po opanowaniu tych czynności klienci powinni radzić sobie samodzielnie, ale w razie problemów zawsze mogą liczyć na dodatkową pomoc.
Tekst został przygotowany w naturalnym stylu konwersacyjnym, z użyciem form „nasz”/„wasz”, unikając sztywnych konstrukcji. Wszystkie informacje są zgodne z wymaganiami dotyczącymi biorezonansu NLS i jego wariantów (8D NLS, 3D NLS, 17D NLS).